
Experienta
Activam in domeniul ambalajului de peste 10 ani. Analizam, generam idei, oferim variante convingatoare la alegere.
Pret fixat
Pretul pentru design sau elaborarea cutiei este fixat. Lucram pina la un rezultat de succes.
Oferim modelul
Dupa realizarea designului cel mai sigur mod de apreciere este un model real.
AMBALAJ
se ofera 3 variante de design de la 2000 lei
ETICHETE
se ofera 3 variante de design de la 1000 lei
PRETUL designului poate varia in dependenta de complicitatea sarcinii deci pentru o oferta corecta va rog sa descarcati fisierul de jos pentru indeplinirea brief-ulu si expediatil noua pe posta electronica: [email protected]
Un articol care poate fi interesant pentru DVS:
Veti fi uimi ca fi greu de raspuns la asa intrebare improtanta timp de 4 secunde, insa atit un cumparator mediu trage atentia la un produs.
Sunt multe produse care e incarcata cu o duzina de beneficii insa fara un nume de bran clar. Pot fi gasite si un design care sar potrivi mai mult unui suc pentru copii nu unui
Veți găsi produse listând duzină de beneficii fără un nume de marcă clar. Veți găsi produse care arată excelent în exterior, dar nu reușesc să explice ce se află în cutie. S-ar putea găsi chiar și produse de curățare chimica în ambalaj mai potrivit pentru sucuri pentru copii.
Acesta este un exemplu prost ! Acest design poate duce cumparatorul in eroare si nu reuseste sa ofere o claritate.
Deși unele categorii de permite un mister cum ar fi parfumurile. Insa daca identificarea în ceea ce privește conținutul, utilizarea sau identitatea mărcii provoaca dificultati aceasta este o greseala majora a unui designer de ambalaj.
Legea №1: destinatia produsului si brandul trebu sa fie evidenta la prima privire.
Acest design de ambalaj de la Colin Porter Bell este un exemplu de design excelent autentic și memorabil.
Daca nu aveti posibilitatea de a fabrica un designs creativ (motive tehnice s.a.) atunci folositi acente vizuale puternice.
De xexmplu, daca la toti pe cutie e foto, folositi ilustratii, daca cutia e gorizintala folosim machet vertical, dca totul e in stil modern folosita stil retor.
Fiți îndrăzneți si diferit pot fi surse de inspiratie surse neașteptate ca o eticheta de vina care o putem folosi la un ambalaj deosebit.
Iata ce vede un cumparator pe rafturi. Care din produs va atras atentia ?
Efectul raftului este ceea ce trebu de testat si experimentat. Cu cit produsul va fi mai dintinctiv cu atit vinzarile vor fi mai mari.
Veti fi uimit ! Cite odata un design atragator pur si simplu se pierde printre altele, pe cind unul simplu se „arunca” in ochi.
O proiectarea corecta este o privire in viitor pentru o dezvoltare continua a produsului.
Cumparatorul nu are nimic impotriva pentru un produs simplu cit timp ce cumpără ! Desigur, el asteapta ca designul ridica in slavi produsul dar nu asa cit sa fie complet diferit.
In asa fel ca ketchup sa schimbat cu susul în jos, Heinz avea vinzari marite chiar si in timpul crizei din industrie.
+373 69 587 267
+373 61 193 555