+373 69 587 267
+373 61 193 555
ruroen

Designul ambalajuui si etichetei


Oferim serviciul de design al ambalajului in Moldova, modelarea cutiilor si designul etichetelor. la ziua de azi designul ambalajelor este unul cele mai eficient instrumente pentru a spori competivitatea marcii. Un design efectiv mareste memorabilitatea lui ce implica reduceri de cheltuiele in publicitate si te pune in evindenta fata de concurenti. Cum lucram si ce oferim vezi mai jos:

Experienta

Activam in domeniul ambalajului de peste 10 ani. Analizam, generam idei, oferim variante convingatoare la alegere.

Pret fixat

Pretul pentru design sau elaborarea cutiei este fixat. Lucram pina la un rezultat de succes.

Oferim modelul

Dupa realizarea designului cel mai sigur mod de apreciere este un model real.

AMBALAJ

se ofera 3 variante de design de la 2000 lei

ETICHETE

se ofera 3 variante de design de la 1000 lei

PRETUL designului poate varia in dependenta de complicitatea sarcinii deci pentru o oferta corecta va rog sa descarcati fisierul de jos pentru indeplinirea brief-ulu si expediatil noua pe posta electronica: [email protected]

Portfolio

[modula id=”5678″]

Un articol care poate fi interesant pentru DVS:


Claritate și simplitate

Data viitoare când mergeți la un supermarket, alegeți un raft aleatoriu și priviti ce este pe ea. Priviți fiecare produs și întrebați-vă două întrebări  simple: Ce fel de produs este acesta ? Sub care brand el se produce ? Iata un exemplu de ambalaj simplu si laconic insa cu un design dintinctiv. Veti fi uimi ca fi greu de raspuns la asa intrebare improtanta timp de 4 secunde, insa atit un cumparator mediu trage atentia la un produs. Sunt multe produse care e incarcata cu o duzina de beneficii insa fara un nume de bran clar. Pot fi gasite si un design care sar potrivi mai mult unui suc pentru copii nu unui Veți găsi produse listând duzină de beneficii fără un nume de marcă clar. Veți găsi produse care arată excelent în exterior, dar nu reușesc să explice ce se află în cutie. S-ar putea găsi chiar și produse de curățare chimica în ambalaj mai potrivit pentru sucuri pentru copii. Acesta este un exemplu prost ! Acest design poate duce cumparatorul in eroare si nu reuseste sa ofere o claritate. Deși unele categorii de permite un mister cum ar fi parfumurile. Insa daca identificarea în ceea ce privește conținutul, utilizarea sau identitatea mărcii provoaca dificultati aceasta este o greseala majora a unui designer de ambalaj. Legea №1: destinatia produsului si brandul trebu sa fie evidenta la prima privire.

Autenticitate

Originalitatea, caracterul și memorabilitatea  sunt stilpii de baza a marilor branduri si unui design de calitate. La ziua de astazi sunt sute de produse care se lupta pentru atentia cumparatorului. Unica metoda pentru a fi evidentiat este autenticitatea lui. Acest design de ambalaj de la Colin Porter Bell este un exemplu de design excelent autentic și memorabil. Daca nu aveti posibilitatea de a fabrica un designs creativ (motive tehnice s.a.) atunci folositi acente vizuale puternice. De xexmplu, daca la toti pe cutie e foto, folositi ilustratii, daca cutia e gorizintala folosim machet vertical, dca totul e in stil modern folosita stil retor. Fiți îndrăzneți si diferit pot fi surse de inspiratie surse neașteptate ca o eticheta de vina care o putem folosi la un ambalaj deosebit.

Impactul raftului

Din punctul de vedere al cumpărătorului, un produs nu este văzut niciodată singur și niciodată în detalii. Din cauza ca produsele sunt aranjate in rinduri si coloane tot ce vedem e un caleidoscop de culori si forme si acesta pina la momentul cind privirea se agata de un detaliu si se naste dorinta de a te apropia. Vizibilitatea si desgnul atragator este direct legat de vinzarile lui. Iata ce vede un cumparator pe rafturi. Care din produs va atras atentia ? Efectul raftului este ceea ce trebu de testat si experimentat. Cu cit produsul va fi mai dintinctiv cu atit vinzarile vor fi mai mari. Veti fi uimit ! Cite odata un design atragator pur si simplu se pierde printre altele, pe cind unul simplu se „arunca” in ochi.

Extensibilitate

Proiectarea designului trebu sa includa posibilitatea de a adauga tipuri diferite pentru un intreg produs liniar. O proiectarea corecta este o privire in viitor pentru o dezvoltare continua a produsului.

Onestitatea

Începătorii în designul ambalajelor, se străduiesc să prezinte produsul în cel mai perfect mod . De exemplu ei vor arăta cireșe bogate și proaspete pe iaurt de fructe cu un conținut redus de fructe. Prin imaginea unui produs de citeva ori mai bună decât este de fapt  dezamăgeste consumatorul, ceea ce ducela o sacdere a vinzarilor și  o imagine foarte slabă a brandului. Iata un exemplu de produs care  poate avea avea un gust bun, dar ambalajul este în mod vadit înșelător. Cumparatorul nu are nimic impotriva pentru un produs simplu cit timp ce cumpără ! Desigur, el asteapta ca designul ridica in slavi produsul  dar nu asa cit sa fie complet diferit.

Practicitatea

Practicitatea se referă lafuncționalitatea, forma si mărimea și ambalajului . Cu cât produsul este mai practic, cu atât vinzarile cresc mai mult. De exemplu, când Heinz a pus o sticlă de ketchup pe capac, vânzările sale au explodat. In asa fel ca ketchup sa schimbat cu susul în jos, Heinz avea vinzari marite chiar si in timpul crizei din industrie.

Ambalarea este ultimul apel pe care cumpărătorul îl vede și ultima șansă să-l convingă să cumpere produsul.  Claritatea, onestitatea, autenticitatea și alte reguli enumerate mai sus joacă un rol important în acest proces. Designul ambalajelor este o industrie vastă și importantă care necesită întotdeauna profesioniști care pot da originalitate produsului și pot îmbunătăți vânzările !
 

CONTACTS